ACTIVITATS SETMANA DEL 4 AL 8 DE MAIG




EXPERIMENTEM AMB LES PROPOSTES DEL LAB

AQUESTA SETMANA US PROPOSEM DOS REPTES MÉS DELS QUE PODEU TROBAR AL PERFIL D'INSTAGRAM DEL LAB 0_6 DE MANRESA. 

DESITGEM QUE US AGRADIN I QUE DISFRUTEU MOLT EXPERIMENTANT I DESCOBRINT COSES NOVES.




REPTE 7: POTS FER UNA BOMBOLLA MOLT GRAN?   



-BUSCA OBJECTES DIFERENTS AMB ELS QUE PUGUIS FER BOMBOLLES I PRACTICA PERQUÈ ET SURTIN. COM SÓN AQUESTS OBJECTES?

-CAL UN OBJECTE MOLT GRAN PERQUÈ SURTI LA BOMBOLLA TAMBÉ MOLT GRAN?

-TOTS ELS LÍQUIDS VAN BÉ PER FER BOMBOLLES?


REPTE 9: EL VOL DELS AVIONS DE PAPER.




FES TRES AVIONS DE PAPER (POTS REUTILITZAR FULLS VELLS) AMB ALGUNA DIFERÈNCIA: LA FORMA, LA MIDA, EL GRUIX DEL PAPER, ...

COL·LOCA'T SEMPRE AL MATEIX LLOC, LLENÇA'LS I OBSERVA:

-TOTS SEGUEIXEN EL MATEIX CAMÍ? TOTS ES MANTENEN A L'AIRE EL MATEIX TEMPS? I SI EL LLENCES DES DE MÉS AMUNT? O AMB MENYS FORÇA? POTS INVENTAR UN "LLANÇADOR D'AVIONS" QUE NO DEPENGUI DE LA TEVA HABILITAT AL LLENÇAR?

-A QUINA DISTÀNCIA HAN ARRIBAT? POTS FER CANVIS ALS TEUS AVIONS PERQUÈ VOLIN MÉS LLUNY?


MÚSICA

AQUESTA SETMANA US PROPOSEM DUES CANÇONS I UNA AUDICIÓ. 
A VEURE SI SOU CAPAÇOS DE MEMORITZAR-LES I CANTAR-LES.

ÀNIMS! ESPEREM ELS VOSTRES VÍDEOS.















EL PEIX IRISAT



AQUEST CONTE, TREBALLA ELS VALORS BÀSICS COM SABER COMPARTIR, SER DISCRETS, NO SER UN  FANFARRÓ...AJUDA ALS NENS I NENES A ADONAR-SE DE LES REPERCUSSIONS, POSITIVES I NEGATIVES DE CADA MANERA DE FER.


US DEIXEM AQUEST VÍDEO ON PODREU VEURE UNA PRECIOSA REPRESENTACIÓ DEL CONTE. ESPEREM QUE US AGRADI.




A CONTINUACIÓ TENIU UN PARELL D’ENLLAÇOS PER PODER VEURE I ESCOLTAR EL CONTE I FER ACTIVITATS I JOCS.




FES UN DIBUIX. QUIN PERSONATGE VOLS DIBUIXAR?



OBSERVEM  UN PEIX

DEIXEU ALS VOSTRES NENS I NENES  A QUE S’ATREVEIXIN A TOCAR UN PEIX. PODRAN OBSERVAR, MANIPULAR DIFERENTS TEXTURES: 

COM SÓN LES ESCATES? 
COM SÓN LES ALETES?  
TENEN DENTS? COM SÓN ELS ULLS?...... 

NO CAL QUE SIGUI UN PEIX GRAN.




LES LLETRES DE PEIX...

BUSCA PER CASA  O PENSA OBJECTES QUE COMENCIN O CONTINGUIN  LES LLETRES DE PEIX. SEGUR QUE TROBARÀS MOLTES.


P

PORTA
LLAPIS
E

ESCALA
TELÈFON

I

PILOTA
IOGURT
X

XOCOLATA
PARXÍS

SOPA DE LLETRES PEIX IRISAT





PENJAT D’ANIMALS MARINS

HAS D’ACONSEGUIR ENDEVINAR LES LLETRES, PER CADA UNA QUE NO ENCERTIS ET CAURÀ UN PÈTAL DE LA FLOR.



FELICITATS!!! SEGUR QUE LES HAS ENCERTADES TOTES. 


LES LLETRES HAN DESAPAREGUT

ENS AJUDES A TROBAR LES LLETRES QUE HAN DESAPAREGUT?
RECORDA QUE QUAN HAGIS ACABAT ET DEMANARÀ QUE POSIS EL TEU NOM I HO HAS D'ENVIAR A CORREU DE CICLE educacioinfantil@escolasantvicenc.cat.

CLICA I JUGA





MATES

COMPTA I ENDEVINA LA SUMA AMB ELS PERSONATGES DEL CONTE.



EL JOC DE LA CARTA MÉS ALTA

AMB UNA BARALLA DE CARTES QUE TINGUIS A CASA O AMB LES CARTES DE L’UNO (SENSE CARTES ESPECIALS, NOMÉS ELS NÚMEROS) JUGUEM AL JOC DE LA CARTA MÉS ALTA.

REPARTIU LES CARTES ENTRE TOTS ELS JUGADORS I LES AGAFEU A LA MÀ DELS REVÉS, SENSE QUE ES VEGI EL NÚMERO. COMPTEU FINS A 3 I TOTS POSEU LA CARTA DE MÉS AMUNT DE LA VOSTRA PILA AL MIG DE LA TAULA…

QUINA ÉS LA CARTA MÉS ALTA? (EL NÚMERO MÉS GRAN GUANYA)

QUI HAGI TRET LA CARTA MÉS ALTA S’EMPORTA LES ALTRES.

QUÈ FAREU SI HI HA UN EMPAT? PENSEU COM HO PODEU SOLUCIONAR.

QUAN JA NO US QUEDIN CARTES A LA MÀ, COMPTEU QUANTES CARTES HEU GUANYAT.

QUI TÉ MÉS CARTES? I DESPRÉS?...PODEU FER UNA CLASSIFICACIÓ, EL 1r HA ESTAT...EL 2n….EL 3r…



MANUALITATS

VOLS FER UN PEIX, ESTRELLA O POP AMB PLASTILINA? 


POTSER NO ET QUEDA PLASTILINA A CASA? US PROPOSEM QUE FEU UNA AMB PASTA DE SAL BEN SENZILLA I QUE SEGUR QUE ELS VOSTRES NENS I NENES EN GAUDIRAN.


.
IMPRIMIBLES...

PELS QUI VULGUIN PINTAR UNA MICA, US DEIXEM ALGUNS IMPRIMIBLES...PODREU COMPTAR PEIXOS IGUALS, PINTAR PEIXOS ORIGINALS I FER-VOS UN PETIT MURAL DEL PEIX IRISAT PER PENJAR A LA VOSTRA HABITACIÓ...





GRAFISME

VOLS PASSAR UNA ESTONA DIVERTIDA? SEGUR QUE EL TEU PARE TÉ ESCUMA D’AFAITAR PER CASA. POSA EN UNA TAULA UNA MIQUETA I L’ESCAMPES, JA TENS LA PISSARRA MÀGICA A PUNT PER PODER FER UN MUNT DE NÚMEROS, ET PROPOSEM QUE PRACTIQUIS EL NÚMERO 9, I DE PAS, REPASSA COM ES FAN ELS ALTRES NÚMEROS QUE HEM APRÈS FINS ARA.


JA QUE HI SOM...PODRIES DIBUIXAR LES ONADES DEL MAR? QUÈ MÉS ET VE DE GUST DIBUIXAR A L’ESCUMA?



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada